kocaman sikini icime soktu eskort hikayeleri

merhaba.ben 23 yaşında 2 senelik evliyim.adım ece.emlalçıda çalışıyorum.eşimde başka bir bölgede emlakçıda çalışıyor.neyse aslında kocamı çok seviyorum.geçen ay bir villa satışı sırasında bir çift geldi.adam gerçekten tarzı olan zengin biriydi.karısı da güzel ve kültürlü birisiydi.neyse işim gereği her zaman bakımlı ve güzel olmak zorundayım.evi gezdiriyor özelliklerini anlatıyordum.kadının cep teli çaldı bizde 5-6 adım uzaklaştı.adamda benim muhabbet etmek için konudan konuya konuşmaya başladı neyse ben adamın bana yazıldığını anladım ama adamın karizması benide etkilemişti.ağzımdan ev gezdirme saatlerini kaçırıverdim farkında olmadan.neyse…

One comment

  1. furkan.

    merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

Bir Cevap Yazın

