istanbul da çinli eskort

mrb ben mustafa 1.80 boyunda esmer atletik sayılabilecek bi vucudum var ben adanadan ama aslen hataylıyım ve hataya haftada bir giderim yazacagım anıda hatayda geçmekte ben hataya gittigimde cogu zaman halamlarda kalırım halamın 3 erkek çocugu var ikisi okumak için sehır dısında biride evli ve ust katta oturuyor kuzenımın esı 1 73 boyunda(biliyorumda konusuyorum) sarısın vucut hatları belırgın zayıf sayılabicek tam bi afet bi kızları var henuz 4 yasın da neyse ben onlara gittigimde ufaklıgı göremedım asagıda halamla yengemle(kuzenımın esı) ile konusuyorduk çok severler benı(ben öyle sanarmısın) bende onları yaklasık 1 saat konustuk benım baska…

Bir Cevap Yazın

