grup seks hikayesi

Ben 18 yaşında bir gencim bu yıl liseyi bitirip üniverste sınavlarına girdim iyi bir yer tutturunca ablam söz verdiği gibi beni ege adalarına tatile götürdü haa bu arada ablamda 25 yaşında özel bi şirkette yöneticilik yapan uzun boylu dolgun vücutlu esmer güzeli bir kadındır.tur şirketinden bütün ayarlamaları ablam yapmıştı gemiyle adaları dolaşacaktık….seyahat başladı plana göre 2 gün mikonosta konaklaycaktlk..adaya vadığımızda gerçekten harika bir doğası vardı otele yerleştik.gemi yokculuğu bizi yormuştu o gece erkenden yattık..sabah kahvaltısından sonra ablamla doğa yürüyüşü için sırt çantalarımızla yola koyulduk yamaca doğru yarım sat kadar yürümüştük ve epeyde yourulmuştuk ağaçlık biyerde biraz dinlenelim diye mola verdik bu arada ilerden bize doğru iki kişi geliyordu yaklaşınca onların adanın yerlisi yunan köylüleri olduğunu anladık 30 lu yaşlarda esmer irikıyım kişilerdi yanımıza kadar gelince birden üzerimize doğru hamle yaptılar direnmeye çalıştık ama onlar bizden güçlüydü beni ağaca bağladılar ve ablamıın kıyafetlerini yırtarcasına çıkarttılar ablam bağırıp çağırıyor çırpınıyordu ama ıssız biyerdeydik onlar da bunu bildiklerinden pis pis sırıtıyorlardı abloamın bacaklarını havaya kaldırıp sikini amına yerleştirdi daha uzun olanı ve sokup çıkarmaya başladı 3-4 dk böyle sikince ötekiside sikini çıkarıp ablamın ağzına uzattı ablam başını sağa-sola çevirerek ağzına almayı reddetti ötekisi bu arada iyice hızlanmış sikini sokup sokup çıkarıyordu gözümü önünde ablamı sikiyorlardı önce gözlerimi kapattım filan ama çıkan seslerden meraklanıp açıyorum yeniden ablamı siken boşalınca ötekisi sikmeye başladı bunun siki daha iriydi ablam önce bir ıhladı soktukça ablamın hareketleride değişmeye başladı sanki hoşlanır gibi davranıyordu bunu farkeden adam sırtüstü uzandı ablamda adamın yarrağının üstünde oturup kalkmaya başladı bu aada ötekide dinlenmişti sikini ablama uzattı bu kez ablam yalamaya başladı ablam çok zevklenmişti beni bile unutmuş sikişiyordu–
-OHHHH…..OHHHHHHHHHHH DAHA ÇOK SİKİN…diye bağırıyordu biryandan da bu durum benide etkiledi sikim kabarmıştı ayaktaki bunu görünce gelip beni çözdü ve sikini ağzıma verdi…bende iştahla yalamaya başladım siki çok tatlıydı sünnetsiz olduğu için ağzımı dolduruyordu ablamla gözgöze geldik bana gülümseyerek keyfine bak der gibi yaptı bende öyle yapıyordum..artık adamın siki sepsert olmuştu beni domalttı götümü biraz yaladı ve soktu……….AGHHHH…AGHHHHHHH…AGHHH diye inledim adam yavaşça çekip bir daha yüklendi .AGHHH..AGHHHH..AGHHHHH
Bir iki kez sokup çıkarınca hoşuma gitti veOHHHHHH..OHH
OHHHHHHHHHHH sikk diye inledim bu arada öbürüde ablamı domaltıp götünü sikmeye başladı ablamla yanyana domalmıştık iki yunanlıda götümüzden sikiyorlardı bizde …ahh…ohhh larla inliyorduk sonra değiştiler daha uzun yarraklı olan beni sikmeye başladı…bu arada ablam çok zevkli ouhh hep böyle sikin diye inliyordu bende ouhh uhh çok tatlıymış bu abla diye inliyordum…sonra ikiside siklerini çıkarıp ağzımızı işaret ettiler bizde ablamla ağzımızı açıp akıtmalarını bekledik ikiside sırayla boşalttılar ağzımıza ablamla öpüşerek spermleri değiş tokuş yapıp yuttuk ve yüzümüzdeki diğer spermleride yalayıp temizledik bu arada yunanlılarda giyinip bize gülümsüyorlardı ve ellerini birbirine vurup zafer hareketleri yapıyorlardı bizde ayağa kalkıp giyindik ve öpüşerek onlardan randevulaşıp ayrıldık…adada kaldıpımız iki günde ablamla bizi onlarca kez siktiler..tatil dönüşü ablamla bu konuu konuşmadık ama ablam bana yeniden bu yaz tatile varmısın diye hınzırca sorunca tereddütsüz..eveeeeet dedim:)

1 Yorum

merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

Bir Cevap Yazın

